anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Delen Geplaatst: 13 november 2004 Hallo allemaal, Dit is mijn eerste post op dit forum en ik hoop dat ik 'm op de goede plek heb gepost. Ik heb eerst gezocht op allerlei zoek criteria maar ik kon niet echt iets vinden dus vandaar dat ik een draadje ben begonnen. Ik heb sinds kort een Kingmax USB cardreader om mijn MMC kaartje uit mijn Nokia 6600 op de PC te kunnen lezen en bewerken. De reader wordt herkent als verwisselbare schijf, maar als ik dan de MMC kaart in de reader stop en op de 'schijf' klik zegt de PC "plaats een schijf of een ander geschikt medium" ... Kan iemand mij helpen? Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe, ik heb alles volgens de handleiding van de cardreader gedaan... (draai op win. XP pro SP2) Dank bij voorbaat voor de hulp. Groet, Smiley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 Weet iemand wat er wellicht mis is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 kaartje er goed om in ? kan nog wel eens verschillen, ik moet hem in mijn reader gewoon rechtop dr in doen, dus logo ed boven, maar bij een maat moet ie er andersom in, dus logo naar onderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen