anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Delen Geplaatst: 10 november 2004 Hallo, Ik starte mijn computer op en ik kreeg een foutmelding die ik jammergenoeg niet heb onthouden, er stond iets van please reinstall........ en toen deed mijn toetasenbord het niet meer. wat kan ermis zijn? Boyo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 installatie van je toetsenbord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:bb8a58d7cf="katrien"]installatie van je toetsenbord?[/quote:bb8a58d7cf] meeste toetsenborden hebben toch geen instalatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 wat dacht je van al die flitsende bordjes m,et extra knoppen voor Inet etc om nog maar te zwijgen van al die draadloze dingen, maar ik denk dat TS daar weinig last van heeft als er gepost kan worden. 8) TS krijg je melding opnieuw als je opstart? Zop ja ff posten, kunnen we meedenken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Waar is de topic starter ? Zal z'n toetsenbord het hebben begeven ? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Denk dat z'n toetsenbord het weer niet doet :wink: Geen verbogen pinnetjes in de stekker? Kijk eens of een ander toetsenbord het probleem ook heeft. Een toetsenbord heeft geen driver nodig, je kunt er Windows toch ook mee installeren (terwijl het dus nog niet actief is) Je kunt verder ook met een TB het BIOS in, er zijn dan nog geen drivers geladen, want Windows is nog niet aktief. Probeer gewoon een ander TB, zo duur zijn die dingen niet. Groetjes van Jan Willem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Raar maar waar: Ook een toetsenbord kan een zodanig defect vertonen dat-ie het afwisselend soms prima doet en 't dan ineens laat afweten. Niets werkte dan meer. (Betrof een Sweex....). Vervangen door een ander en nooit meer problemen gehad. Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 je kan natuurlijk ook je toetsenbord vervangen 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen