anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Delen Geplaatst: 10 november 2004 Hallo, Ik heb voor mijn epson stylus c66 de kleur zwart bij laten vullen. En nu krijg ik opeens allemaal strepen over mijn kleuren printjes (ook zwart wit printjes). Heeft iemand enig idee idee hoe dat komt ? :roll: Alvast heel erg bedankt !!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Je kan je inktpatronen een keer proberen schoon te maken en uit te lijnen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Hallo grotesmurf, Wat ook nog wel eens een goed idee is, is 't bestuderen van de handleiding. Hier staat exact beschreven wat je in dat geval moet doen.... Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 [quote:889c60daa0="lion"]Hallo grotesmurf, Wat ook nog wel eens een goed idee is, is 't bestuderen van de handleiding. Hier staat exact beschreven wat je in dat geval moet doen.... Groet, Ton[/quote:889c60daa0] Owjah, handleidingen bestaan ook nog. :oops: Ik kwak die dingen altijd aan de kant :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Uhmm ik gooi ze ook altijd meteen weg :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Leuk bedacht, maar papieren handleidingen zijn zeldzaam aan het worden. Heel veel softwareboeren leveren al een handleiding in HTML of als .pdf mee.......!! Die raak je wat minder makkelijk kwijt! :wink: Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 een cd rom is ook zo weg voor je het weet. vooral als je echtgenoot zo nu en dan opruim woede heeft Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 In dat soort gevallen kun je ook nog de handleiding downloaden van de site van de fabrikant: http://emeasupport.epson-europe.com/downloadfile.aspx?LNG=nl-NL&ID=10338&Mode=1&data=FLPfC/hoavnyXmcz+byjrwA8fGu1+8VTkkxBYszQi9rg7tV3iblbSby2gjJDvJYt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen