anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Delen Geplaatst: 9 november 2004 De laatste tijd is mn pc trager geworden, vooral als ik spellen speel. En als ik dan een spel speel hoor jee contstant gekraak. Ik heb wel is ergens gehoord dat de pc dan vol met stof zit, kan dat waar zijn? En zo ja, hoe kan ik het dan het beste schoonmaken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Kast openschroeven, Los stof met stofzuiger eruit, dan dmv blazen en gebruik van een kwastje de fans schoonmaken. Dat trager lopen kan echter ook van malware komen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Kraken kan ook het einde van je harddisk betekenen. Probeer te isoleren door systematisch componenten uit te schakelen of heel even een fan te stoppen met je vinger of pen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Meestal zit er op een pc een activiteits ledje voor de hdd, dat knipperd als je hdd bezig is. Knippert die tegelijk met het kraken dan is het je hardschijf en kan je beter zo snel mogelijk back-ups maken en dan de schijf vervangen, of wachten tot ie het begeeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 [quote:2adb635054="Anjo"]Dat trager lopen kan echter ook van malware komen[/quote:2adb635054] Wat is malware? En ik zal is kijken of het knipperren tegelijk gaat met het kraken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 spyware / adware, etc. probeer ad aware eens te downloaden en te draaien www.download.com of via lavasoft.de. vergeet niet eerst de updates binnen te halen voordat je gaat scannen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Kijk eens bij Beveiliging en Privacy - Spyware FAQ - Staat een hoop info in :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Ik doe regelmatig spyware scans en ook met ad aware, dus daar kan het niet aan liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Da's niet voldoende om spyware-vrij te zijn. Adaware en Spybot kunnen lang niet alles verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Ik gebruik ook Spysweeper en CW schredder. Maar ik kan niet goed merken aof het lampje tegelijk met het kraken knippert. Hij kraakt alleen als ik een spel speel en het gaat dan eigenlijk bijna contstant door. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 En dan brand het ledje ook continu? Dan lijkt het er nl op dat je hdd dus aan het kapot gaan is. Ook dat je pc trager werkt kan hier aan liggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Luister bij het spelen ook eens bij de luidsprekers of daar het kraken te horen is, kan namelijk ook aan een van de kabels of de boxen/versterker liggen als je volume dan wat hoger staat. Een versleten of beschadigde luidspreker kan ook een hinderlijke kraak veroorzaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Ik zal morgen ofzo is mijn pc schoonmaken van binnen, en als dat niet helpt begin ik maar met backuppen... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Eerst Back-Uppen, dan pas schoonmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 [quote:1dbc700b51="Taniel"]Ik gebruik ook Spysweeper en CW schredder.[/quote:1dbc700b51] Elimineert nog niet alles, post eens een hijackthislogje, http://members.lycos.nl/pinoroeltgewoon/nl.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 zal ik voor dat hijackthis een nieuw topic openen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 [quote:e06694e181="Taniel"]zal ik voor dat hijackthis een nieuw topic openen?[/quote:e06694e181] kijk even bij pcguy (in zijn onderschriift) hoe en waar je een log moet posten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Ja ik weet wel hoe het moet, maar mischien was het handig om het gelijk in deze topic te zetten. Maar ik open wel een nieuwe. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen