anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 Hallo, Ik heb zojuist een interne cardreader ingebouwd in mijn pc,deze zit via een interne usb aansluiting op het moederbord aangesloten. Hij is direct met het opstarten herkend door xp en automatisch geinstalleerd. Waarom blijft dat icoontje dan rechtsonder in mijn taakbalk staan met hardware veilig verwijderen(USB-apparaat voor massaopslag geeft hij aan),het is toch een intern apparaat??? Wil dit icoontje graag weghebben!!Weet iemand hoe dat gaat?? Mvrgr, Johan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 komt omdat het een usb apparaat is die verwisselbaar is (de geheugenkaarten) als je die er uittrekt als er nog gegevens naar geschreven worden dan kunnen gegevens verloren gaan. Windows voorkomt dit als je via veilig verwijderen verwijderd, dan weet je ZEKER dat je het kaartje kunt verwijderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Bedankt voor je reactie, Dat wist ik niet,ik dacht dat als je niets in die cardreader hebt zitten dat het icoontje er ook niet moest zijn! Mvrgr, J Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 meschien fout geinstaleerd? m.a.w als j eerst aansluit en dan drivers instaleerd dan krijg j wel is dat veilig verwijderen icoontje (had ik n keer bij me usb modem) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 @=def=appelseal lezen is ook een kunst, het komt er in dit topic op neer dat johan1 niet wist wat dta icoontje daar deed. Waar het hier dus op neer komt is dat het allemaal werkt zoals het moet werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 het usb gebeuren kan je heet weghalen(met draaiende computer) of het nauw ingebouwd is of niet. door het intern door te lussen is het eigenlijk niet verwijderbaar zonder je computer open te maken. maar is voor windows niet zichtbaar. vandaar het icoon hardware veilig verwijderen. als je deze een paar keer niet gebruikt zal die vanzelf achter de pijl in het icoon vak rechts verdwijnen en zie je het niet meer. dit icoon verwijderd de hardware (de complete cardreader) en niet de aangesloten flashkaarten. die kan je gewoon tussendoor verwisselen (wel opletten of er geen activiteit lampje brand) als een floppydisk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:b0f6313699]Wil dit icoontje graag weghebben!!Weet iemand hoe dat gaat??[/quote:b0f6313699] zover ik wist was dat de enige manier :roll: maargoed het is al opgelost dit is nazijken :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 [quote:485fe93be1="johan1"]Wil dit icoontje graag weghebben!!Weet iemand hoe dat gaat??[/quote:485fe93be1]Onder win2000 kun je gewoon een vinkje daarvoor weghalen in dat scherm waar je ze unplugged. Maar volgens mij kan dat onder XP ineens niet meer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen