anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 Mijn HP 2600 herkent steeds vaker de patronen ( nr 10 en 11) niet meer.. (Vanzelfsprekend zitten ze er wel in en is er voldoende inkt.) Als ik ze even erin en eruit haal gaat het meestal wel weer , maar dat is niet echt handig. Is dit een bekend probleem en wat is er aan te doen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Check de contacten tussen de printer en de patronen ff. Schoonmaken met wat alcohol en dan ff goed laten drogen. Dit kan heel goed helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Dat lijkt te werken ! bedankt ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 Graag gedaan 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Werkt helaas toch niet meer. ging 3x prima ( aanzetten zonder foutmeldingen) nu is het weer opnieuw begonnen. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Kan t probleem in de sluitingen zitten? Je zei dat t na t navullen is begonnen. Nu weet ik niet hoe die navullers te werk gaan , maar ik kan me voorstellen dat als zij een nieuwe afdekking op je patroon geplaatst hebben ,die iets te hoog is.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2004 Of dat de contacten beschadigd zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2004 Het is zomaar begonnen. Nu wisselt het. Soms herkent ie alles in een keer, soms niet. De contacten worden niet aangeraakt. Na het schoonmaken lijkt het vaker goed te gaan, maar dat kan toeval wezen.. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen