anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Delen Geplaatst: 5 november 2004 Oke, als ik een game ga spelen. b.v. SOF2, dan kan ik ongeveer paar minuutjes gamen, dan komt er een blauw scherm met de volgende error naam: MACHINE_CHECK_EXCEPTION en dan doet het niks meer, iemand id hoe dit komt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Draai eens memtest om het geheugen te testen, www.memtest.org Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 dan moet ik een diskeette hebben maar me A: werkt niet meer :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Kan ook met een cd, :wink: Moet je kiezen voor de .iso :wink: Edit: deze download link dus: http://www.memtest.org/download/1.27/memtest86+-1.27.iso.zip Hoe een .iso image bestand werkt weet je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 115 cycles, 317%, 0 errors ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Laat hem eens wat langer testen, liefst tot morgen vroeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 zo lang? er stond minimaal 20 min en ik heb ong 20 min gedaan ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Hoe langer je hem laat testen hoe beter je een indruk kan krijgen. Wat je ook kan doen is even je videokaart omwisselen met een ander systeem, als je tenminste een videokaart/ander systeem bij de hand hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen