anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Delen Geplaatst: 3 november 2004 Wie kan mij helpen: Ik werk met windows 98 en heb juist een nieuwe harde schijf geinstalleerd. Alles werkt maar als ik mijn FM-10 usb-2 stick 32 mb in de usb poort stop wordt deze niet gelezen (er is geen F: verwisselbare schijf ) Wanneer ik echter de stick erin stop en de computer weer opstart is de usb stick in eens wel zicht als F:verwisselbare schijf. De software is geladen voor de usbstick (Freecom). Voorheen, dus op de oude schijf werkter het prima? En nu??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 start je pc op met de ztick erin zoals jezelf aangeeft. Geef dan de usb stick een vaste drive letter, bijv U meestal helpt dit wel (in elk geval onder XP) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 installeer de drivers van je mobo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Sorry, zowel het installeren van de drivers van 't mobo als het wijzigen van de drive letter werkt niet bij mij c.q. bij windows 98. PS: ik werk zelf met een hp vectra vei8 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen