anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Delen Geplaatst: 2 november 2004 Hoi, Wij hebben hier een scanner van HP (de ScanJet 5300C), welke altijd gewerkt heeft. Echter, sinds een herinstallatie werkt het apparaat niet meer. Na installatie van drivers, komt na aansluiten op de USB-poort de vraag naar het bestand hpgtmcro.dll, welke niet op het systeem of op Google te vinden is. Ik heb al diverse volgordes geprobeerd: - drivers installeren, rebooten en scanner aansluiten terwijl systeem draait - drivers installeren, rebooten en scanner aansluiten als systeem uitstaat - drivers installeren, niet rebooten, maar meteen aansluiten - aansluiten, drivers installeren en evt. rebooten In alle gevallen hetzelfde probleem. Herkent iemand dit probleem of kan mij op een spoor brengen naar de oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Het is inderdaad een rot ding om te installeren. Bij mij hielp het om de de update van de HP site te installeren (dus na de drivers van de cd) Eventueel staat het .dll bestand hier tussen : http://www.helpy.com.ar/cen-dll/h.htm deze in de system map gooien of anders in de map van de applicatie die 'm nodig heeft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen