anoniem Geplaatst: 30 oktober 2004 Delen Geplaatst: 30 oktober 2004 Hallo ik heb een probleem met de harde schijf. Hij mist de C.E. Cilinder. Wat kan ik hier aan doen? Vrg Chris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2004 Zou je misschien ietsje specifieker kunnen zijn? Zo is het wel heel erg weinig info. Wat voor 'n schijf is het? (merk, type, interface) Welk programma of tooltje genereert deze melding? Wat is je OS? Met betrekking tot welke bewerking krijg je dit probleem? Zijn er wijzigingen in je computerconfiguratie geweest voordat je deze melding kreeg? Hoe meer input, hoe meer output :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Het gaat om een maxtor Diamodmax plus 60 7200 rpm, deze schijf heeft 16383 cilinders 16 heads 63 sectors. De computer draait op XP Pro. Ik wou deze schijf opnieuw formatteren maar dat ging niet omdat de harde schijf niet meer werd herkent. Met het prog DM van Maxtor kreeg ik het bericht wat ik eerder vermeld heb. Vrg Chris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Denk dat hij rma rijp is of herkent de bios hem nog wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 De bios herkend hem nog wel. vrg Chris Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen