anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik heb een nieuwe pc gekocht. Alles werkte goed tot mijn neefje tot 2 keer toe de powerbutton heeft gevonden en de pc via deze knop heeft uitgezet. Toen ik de pc daarna opstartte kreeg ik de melding dat c:\windows\system niet meer te vinden is. Met de Windows XP cd opgestart en toen voor een repair gekozen. Dit lukte niet. De harde schijf werd niet herkend. Bij het opstarten van de pc, zie ik wel dat aan serial ch01 de harde schijf is gekoppeld. Ik heb ook geprobeerd om XP opnieuw te installeren dit lukte ook niet. De h.d. wordt niet erkend. Weet iemand wat er aan de hand is of is de h.d. kaduuk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 [quote:9ff458a762="compieparts"] Met de Windows XP cd opgestart en toen voor een repair gekozen. Dit lukte niet. De harde schijf werd niet herkend. [/quote:9ff458a762] Heb je wel de floppy met de S-ATA driver op het juiste moment (F6) in de drive gedaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen