anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Sinds enkele tijd werkt de Fn toets van mijn laptop "omgekeerd". Gewoonlijk moet je de Fn-toets indrukken om zogezegd het numerieke toetsenbord te gebruiken. Nu moet ik de Fn-toets indrukken als ik gewoon letters wil typen! Dit is dus niet wat ik wil, erg onhandig. De toets lijkt ook niet kapot, hij werkt "alleen" andersom... Weet iemand wat er gebeurd kan zijn, en belangrijker nog, hoe dit op te lossen is? Het gaat om een laptop van Packard Bell, mocht dat van belang zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Fn toets is niet alleen voor je numerieke gedeelte, je hebt waarschijnlijk gewoon het nummerieke gedeelte aan staan en je heft het tijdelijk op door op de fn toets te drukken. Zoek de toets met een icoontje (vaak in dezelfde kleur als Fn toets) waar iets van een vierkantje en 9 blokjes instaan. Als je die toets nu eens icm met de fn toets probeert.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Nu voel ik me toch echt wel super-stom! Ik weet best wel wat van computers dacht ik, maar hier kon ik zelf niet uitkomen. Maar het werkt wel, en dat is het belangrijkst! Thanks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen