Ga naar inhoud

Battlefield Vietnam probleem...CPU?


Aanbevolen berichten

Goed, sinds een paar dagen heb ik een Sempron 2800+ 2Ghz, en een Asus A7N8X-X moederbord aangezien mijn oude Athlon 2400 plus moederbord om een of andere reden helemaal naar de sloop konden. Ik heb een beetje gezeur gehad met de bios, hij bleef namelijk maar op 1200 mhz draaien, uiteindelijk moest ik mijn bios flashen, en hem op 166 mhz zetten, zodat hij op 333 mhz frb draaiden, aangezien mijn cpu dat maximaal maar kan hebben. Nu draait hij keurig op 2ghz, en geeft hij ook keurig sempron 2800+ aan. Alleen hier is het probleem, Als ik battlefield vietnam opstart, lijkt het wel een tekenfilm, maar dan in de maak. Hij...s...tart....hem....zo...ooo.....o..ooop.... zo verschijnt iig het EA logo in het begin, veel verder ben ik niet gekomen. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde gehad, en die zei dat als mijn cpu normaal draaide, hij ook normaal zou draaien, alleen hij draait nu soepel, en 512 mb geheugen lijkt me voldoende, heb dit spel perfect gespeeld met mijn vorige cpu en mobo. Heb de nieuwste direct x, en Nvidia FX5200 128Mb videokaart. Kan iemand mij misschien helpen hiermee? ik zou begod niet weten wat hier het probleem van is? Ik heb hem al opnieuw geprobeert te instaleren, maar dat was nog voordat ik mijn cpu op 2 ghz had gezet, maar dat zou als het goed is niet eens nodig moeten zijn? Plus zou ik graag wat meningen willen weten over mijn mobo en processor, dan wel als combinatie, als er iig mensen zijn die er een mening over hebben. (over sempron bv) Alvast bedankt, Marsh.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...