anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ok, het is zowel een hard- als softwarevraag maar ik moet toch iets kiezen. M'n pa zoekt een PDA, of iets dergelijks van die afmeting en die hoeft maar 2 dingen te kunnen. Navigatie voor zowel land (auto dus) als water (boot). Is dit mogelijk op 1 zo'n dingetje? Ik zou niet weten waar ik moest zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ja ik had t toendertijd op mijn Psion 5. Liep als een trein Ding is echter gejat en nu heb ik TomTom op een Ipaq 3850 Of hier waterkaarten voor zijn weet ik niet, je zou eens binnen de HCC naar de watersportGG kunnen mailen, zij moeten dat weten :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Of kijk eens op (het forum van) [url]www.pocketpc-club.nl[/url], daar weten ze veel van bijna elke PDA. Er zal vast wel iemand met een boot bij zijn :-). Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen