anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb een probleem op een cd rom waar al enkele honderden foto's op stonden heb ik een aantal nieuwe foto's bijgebrand. Nu zie ik alleen de laatste foto's en de al eerder gebrande foto's zijn niet meer op te roepen. ze staan natuurlijk nog wel op de cd rom maar hoe kan ik die weer zichtbaar maken Wie helpt want ik vind dit een kleine catastrophe. stommeer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Kun je ze mbv DOS wel zien? Dan in DOS copy en paste naar je schijf en opnieuw branden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Kijk er eens naar met pci filerecovery. Ik zoek ff een link. Daarmee zijn ze zeer waarschijnlijk wel terug te halen. [Edit] Ik merk nu net dat dit programma alleen met harde schijven om kan gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Probeer het eens met IsoBuster http://www.smart-projects.net/isobuster/ succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Keb een ander programma getest. Deze kan het wel. [url]ftp://ftp2.convar.com/pcinspector/pci_nl_smartrecovery.exe[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 ik heb alle mogelijkheden uitgeprobeert maar helaas de foto's zijn niet terug mogelijk is de schijfbeschadigd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Vermoedelijk staan er meerdere sessies op de CD. Zonder het vinkje laatste sessie samenvoegen (oid), wordt de net gebrande sessie de nieuwe laatste sessie. In principe zijn die sessies met ieder fatsoenlijk brandprogramma (tijdelijk) zichtbaar te maken. CD-R diagnostic kan ook alles zichtbaar maken. Daarmee kan ook de CD-Rom worden getest. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen