anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 Wie weet hoe ik het vlg. kan oplossen. Heb een oudere computer opnieuw geïnstalleerd, zonder alle stuurprogramma`s te hebben. Nu kreeg ik eerst het modem slecht geïnstalleerd omdat ik niet wist welk stuurprogr. Heb toen het kaartje eruit gehaald en gevonden dat het een rockwell98 RS56/SP-PCI modem was. Het stuurprogramma gedownload en het installeren ging vlot. Toen het was geïnstalleerd kreeg ik de melding dat er nieuwe hardware was gevonden. het bleek te gaan over het vlg. Wave Device for voice modem. Het stuurprogramma kon niet worden gevonden dus heb geannuleerd. Toch krijg ik ieder keer bij het opstarten weer dezelfde melding. Wat kan het zijn en hoe los ik het op? Wie weet raad??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 Toch eerst goed kijken welke hardware er nu precies in zit om de juiste drivers te kunnen downloaden. Deze twee programmaatjes kunnen je erbij helpen: Everest Home Edition http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1 Unknown Devices http://www.halfdone.com/Development/UnknownDevices/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2004 Vaak kun je op de site van de fabrikant 2 drivers downloaden dus als je nog eens op de site van rockwell kijkt vind je het misschien. Of intypen in google. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2004 Die wave device is vrij normaal bij modems. Is bedoeld voor een headset, die je dan rechtstreeks op de modem aansluit. Driver zit ook meestal meegeleverd bij de drivers voor de modem. Soms moet je gewoon nog een keer verwijzen naar de locatie van de bestanden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2004 Bedankt voor jullie hulp. Heb het laatste nog een keer gedaan en ben inderdaad het foutbericht kwijt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen