anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 Ik heb net een nieuwe scanner gekocht. Deze heb ik nu aangesloten op een van mijn USB2 poorten (het is een USB2 scanner). Nu wil ik echter graag van de draden af. Is het mogelijk om de USB kabel te vervangen door een USB wireless dongeltje? En zo ja, zijn er ook van die dingen die USB2 ondersteunen / dezelfde snelheid halen? Ik heb overigens al een USB dongeltje aan mijn PC hangen om draadloos te kunnen communiceren met mijn PDA, een soort netwerkje dus. Misschien kan de scanner ook op dat netwerkje? Groet, Alcor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Zou ik dit probleem nog eenmaal onder de aandacht mogen brengen? Heeft iemand een idee of het mogelijk is om een scanner draadloos te verbinden met de PC? Alvast dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb wel eens iets gehoord over "wireless usb". Weet echter niet of dat al op de markt is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen