Ga naar inhoud

Welke voeding..


Aanbevolen berichten

ik ben al een tijd aan het sparen en al goed onderweg voor dit systeempje: Behuizing: Mtek Gamer X9 Zilver Prossesor: AMD 64 3200+ Moederbord: DFI Lanparty nforce 3 250 Ramm: MDT 512 3200 Videokaart: XFX Geforce 6800 LE Harde schijf: Samsung Spinpiont 1213C 120 GB SATA DVD-speler: Lite-on 1648S Muis: Logitec MX510 Toetsenbord: Logitech delux toetsenbord OS: Windhoos 64 bits Proffesional, Suse 9.1 en Mandrake 10.0 maar ik weet niet hoeveel watt ik nodig heb.. heeft iemand soms enig idee of heeft zo'n voeding.. Mijn keuze: Antec SL450 Levicom SPS-450XL Tegan TG420 Levicom X-Alien 500 zilver Mtek MK-500B Zalman 400B-APS of heb ik nog meer watt nodig.. en wat kan eventueel veranderd worden?? :roll: het leifst zo stil mogelijke voeding.. ik wil mijn pc bijna niet horen..( ik wordt al gek als die druk bezig is de oude 98 pc.. :-? )
Link naar reactie
[quote:dcc1143eee="ThaOdie"] heeft iemand soms enig idee of heeft zo'n voeding.. Mijn keuze: Antec SL450 Levicom SPS-450XL Tegan TG420 Levicom X-Alien 500 zilver Mtek MK-500B Zalman 400B-APS of heb ik nog meer watt nodig.. en wat kan eventueel veranderd worden?? :roll: het leifst zo stil mogelijke voeding.. ik wil mijn pc bijna niet horen..( ik wordt al gek als die druk bezig is de oude 98 pc.. :-? )[/quote:dcc1143eee] Mtek ken ik niet, de rest van de merken schijnen wel goed te zijn. Antec, Zalman en Tagan zijn sowieso goed. Aan de Zalman zul je geen verkeerde keus hebben, stille voeding en 400 watt is imho sowieso genoeg voor je systeem. Tagan is ook een prima merk en bovendien geluidsarm. Ik zou voor de Zalman of de Tagan gaan - welke van de 2 maakt niet uit omdat ze allebei goed zijn. Als de Tagan goedkoper is en de specificaties zijn minstens even goed als de Zalman dan zou ik dus voor de Tagan gaan - 380 watt Tagan voedingen zitten in elk geval in mijn computers.
Link naar reactie
Als je een voeding wilt die lang mee moet gaan en ook over 2 a 3 jaar nog zinnig is zou ik kijken naar de voedingen die BTX ready zijn. Ik denk dan aan de: Antec NeoPower 480watt OCZ Powerstream 470watt beiden ondersteunen bijvoorbeeld de 6 polige PCI-Express kaarten aansluitingen, niet dat je dat nu nodig hebt maar over een tijdje wil je dat misschien wel. Beide voedingen zijn ook redelijk stil en erg stabiel. Bijkomend voordeel van de Neo Power is dat de kabels allemaal los zijn, dus je hebt geen kabels in je kast hangen die je toch niet gebruikt.
Link naar reactie
NeoPower kost [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/91416]120 Euro[/url] de OCZ 470 [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/90588]zo'n 130 Euro[/url] De Tagan 480 is inderdaad een [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/72013]stuk goedkoper[/url] en zeer zeker een goeie voeding. Mijn advies was echter op de toekomst gericht niet op de prijs. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...