anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Geachte, Kunt U zo vriendelijk zijn mij langs deze weg te laten weten wie de winnaar is van de Zalmancomputer. Ik stel U deze vraag omdat ik in het laatste nummer van November 2004 de naam van de winnaar niet gevonden heb. Hoogachtend, Hervé Hinnekens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik ben i.i.g. niet de winnaar. Heb je daar wat aan? Ideetje: Misschien handig om deze vraag te stellen waar ie [u:eeab388fa7]wel[/u:eeab388fa7] thuishoort ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 [quote:610fddfd1a="Hervé Hinnekens"]Ik denk de hint van de persoon die mijn vraag beantwoord heeft begrepen te hebben. Genomineerd worden op een computerbeurs betekent nog geen winnaar te zijn. :)[/quote:610fddfd1a] Na 6 keer lezen begrijp ik nog niet wat je bedoelt :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 [quote:f3afe9fa94="Ruudfeen"] [quote:f3afe9fa94="Hervé Hinnekens"] Ik denk de hint van de persoon die mijn vraag beantwoord heeft begrepen te hebben. Genomineerd worden op een computerbeurs betekent nog geen winnaar te zijn. :) [/quote:f3afe9fa94] Na 6 keer lezen begrijp ik nog niet wat je bedoelt :o [/quote:f3afe9fa94] Ik ook niet, wellicht moet die post nog een aantal keer ge-edit worden? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Volgens mij moet je deze vraag stellen aan de redactie van Computer!Totaal. Hier zal je geen antwoord krijgen, tenzij de redactie alle berichten hier leest (denk het niet). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2004 deze gewoon dicht. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen