anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 Kan iemand mij vertellen of de TOSHIBA MK3025GAS (257660-001) harde schijf geschikt is voor een Toshiba Satellite 2520cdt. Liever nog zou ik een verwijzing hebben naar een website waar ik ka uitvogelen welke onderdelen compatible zijn met deze laptop omdat ik er ook extra geheugen bij wil doen. vrgr Benno Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 Neem contact op met Toshiba. Via www.toshiba.nl krijg je gegevens omtrent bereikbaarheid via e-mail, gewone post en bezoekadres. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 Dank voor de suggestie. Maar door omstandigheden heb ik een beetje haast en zou ik eea via het internet willen uitvogelen. Maar dat lukt niet erg. Iemand een idee waar ik direct terecht kan? vrgr Benno Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 google Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 :P Ik heb op verschillende manieren met google gezocht. Maar ik kan geen site vinden waar ik een antwoord op mijn vraag kan vinden ..................... Benno Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen