anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik heb een miditower. Sinds kort heb ik een nieuwe harde schijf gekocht. Maar ik heb gemerkt dat er geen plek is in mijn kast om de harde schijf vast te schroeven of iets. Mijn vraag is, kan ik em gewoon aansluiten en in de kast neerleggen? of moet het echt vast geschroeft worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Heb je nog wel plek voor een cd-rom drive? (5,25 inch bay) Zo ja kan je een converter kopen dat je daar je harde schijf in kan hangen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Nee, dat heb ik ook niet meer. Maar ik kan misschien wel de floppy eruit gooien. kan ik em dan gewoon in dat ruimte plaatsen? of moet het perse vast gemaakt worden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 je kan hem daar in plaatsen ja, moet je hem wel vastschroeven maar misschein passen de schroeven die uit de floppy komen wel. op de grond leggen ben ik trouwens niet zo'n voorstander van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 De schroefjes van een floppydrive passen niet in een harde schijf want de maat is anders. Kun je de harde schijf niet extern maken met behulp van een firewire of USB 2.0 kastje? Zomaar neerleggen is inderdaad niet aan te raden want dat komt de stabiliteit niet ten goede. Grtz. J.W. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 lijkt me gek trouwens meeste kasten hebben wel 3x 3'5 inch, dus 1x floppy en 2x hdd, kan hier 6 schijven in kwijt ofzo iig 1x hdd rack met 4 en een floppy ruimte wat 2x 3.5 inch is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Ze zijn er ook wel kleiner, met 2x 5,25 en 2x 3,5. Dan zit het met cdrom, cdrw, floppy en harddisk precies vol. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Gek gezegd, maar ik heb ooit eens ergens foto's gezien, met een harddisk die met stevige elastieken o.i.d was vastgemaakt in de kast zelf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 [quote:7fe256f58a="Rob The Great"]Gek gezegd, maar ik heb ooit eens ergens foto's gezien, met een harddisk die met stevige elastieken o.i.d was vastgemaakt in de kast zelf.[/quote:7fe256f58a] Verrek ja klopt, nu je het zegt, heb ik ook ooit gezien. Dat was siliconen draad ofzo, is tegen resonatie, zorgt voor meer stilte. Dat zou een optie kunnen zijn maar je moet hem dan wel vast kunnen houden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 ken iemand die heeft 2 schijven boven op elkaar op de bodem liggen, werkt probleemloos! zn lian li PC60 zit vol dus :P (8 schijven ofzo) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen