anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Delen Geplaatst: 26 september 2004 ey, iets anders : als ik bezig ben op mijn pc , blijft ie eerst een tijd haken, start opnieuw op,en daarna vindt hij de HDD niet meer.. Als ik dan reboot vindt ie hem ineens wel weer.....het is een Seagate hdd van 4/5 jaar.kan iemand me helpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Heb je in de bios smart aanstaan? Zo nee, zet dat aan en kijk of je een foutmelding van de bios krijgt. Kijk ook ff met everest ofzo naar de smart info. Meestal kan je ook een tooltje van de fabrikant downloaden. Lijkt erop dat de schijf het aan het begeven is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 ik heb zo een beetje al je berichten door gelezen. als die allemaal over dit mobo gaan ASUS CUV4X p3 667 MHZ en over een hdisk van voor de golf oorlog. dan kun je beter een nieuw mobo kopen. en een moderne hdisk geheugen en cpu kopen. dat scheelt een boel probleemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2004 ik heb niet zon super budget op het mmnt :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen