anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Delen Geplaatst: 2 november 2004 Nou ik had deze router dus gekocht en ze zeiden tegen mij is heel gemakelijk in te stellen enz. Maar dat lukte dus niet! Nou is mijn vraag heeft nog iemand deze router en werkt ie?? Ik hoop dat iemand antwoord heeft want ik snap er niet meer veel van Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 met 'werkt niet' kunnen we niet veel :wink: wat precies is het probleem.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Q-tech? Is dat niet E-tech? Als dat zo is, hiermee heb ik ook een vage ervaring. Was voor een vriend. Alles gedaan volgens de handleiding. Alleen moet je dan dus op opnieuw verbinden of reset ofzo drukken, dan het ding helemaal van de stroom en dan pas deed ie het :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Nou ik krijg geen verbinding met de router, dus ik kan geen netwerk maken zeg maar. Ik moet het ip adress invullen vand e router in internet explorer en dan kom in het menu zeg maar van de router. Maar daar wordt gevraagd naar host naam en dns server enz. Maar het is allemaal in het engels dus dat is zo wie zo al niet al te gemakkelijk vandaar. En het is Q-tec de router. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 als in internetexplorer het ip intikt van je router héb je al een netwerk connectie (het is gewoon een soort site OP de router) je zit waarschijnlijk met adsl/kabel op internet? moet je je dns server opzoeken op de een van de (waarschijnlijk vele) brieven van je provider.. daar staat eigenlijk altijd alle informatiew op nodig voor het instellen van je router Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen