anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik heb een nieuwe computer waar helaas geen aansluiting op zit voor mijn stuurtje. Nou vraag ik me af of er insteekkaarten bestaan met alleen maar een spelpoortaansluiting.? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Hallo, kijk eens naar een extra geluidskaart daar zit ook vaak een game poort op. groeten Piet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Of verloopkabel van USB naar spelpoort. Heb ikzelf ook, dacht 30 Euro bij Vobis. Google ook even, dacht van Sweex. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Een simpel geluidskaartje is verreweg het goedkoopste (10-15 euro) en makkelijkste. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 [quote:501aab0fc8="Reijer Hollander"]Ik heb een nieuwe computer waar helaas geen aansluiting op zit voor mijn stuurtje. Nou vraag ik me af of er insteekkaarten bestaan met alleen maar een spelpoortaansluiting.?[/quote:501aab0fc8]Ja die zijn er bij de computerboer om de hoek of kijk anders even bij http://www.conrad.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 [quote:cbe6664505="gerben"]Een simpel geluidskaartje is verreweg het goedkoopste (10-15 euro) en makkelijkste.[/quote:cbe6664505] Maar ben je dan ook niet verplicht, om dit geluidskaartje te enablen in je BIOS? Of kun je zonder problemen de geluidskaart en de onboard geluidskaart gelijk inschakelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Ligt eraan. Sommige geluidskaarten kun je naast elkaar gebruiken, andere niet. Je kunt het geluid van de kaart ook uitschakelen in apparatenbeheer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 zijn er geen uitbreidings dingen beschikbaar die je gewoon via een paar pinnen op het mobo aansluit ? ik heb gewoon zon header waar je dan evt een PCI slot ding met een connector en een kabeltje op die header kunt aansluiten [quote:3e931182ae]GAME/MIDI Connector (16-1 pin GAME1) This connector supports a GAME/MIDI module. If your package came with the optional USB2.0/GAME Modulel, connect the GAME/MIDI cable to this connector. The GAME/MIDI port on the module connects a joystick or a game pas for playing games, and MIDI devices for playing or editing audio files. [/quote:3e931182ae] Dit staat in het boekje van mijn ASUS A7N8X-X Moederbord. Lijkt me dat meer mobo's dit wel hebben, gewoon ff in je boekje kijken en als je dat hebt zoeken naar zon connector Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Een geluidskaart had ik ook al aan gedacht maar inderdaad dan ook de vraag wat moet ik met het geluid? Een "bracket" met alleen een spelpoort lijkt me veel makkelijker. (geluidskaart bij Conrad net geen 10 euro dus qua prijs geen probleem) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen