anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Hallo, Packet bell comp besturing Wxp Bij het opstarten vind hij de hardware van de USB van muis en keybord maar als ik een 3e usb apparaat aansluit doet niets het meer.wie geef me raad. Bijvoorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Hoeveel usb poorten heb je? En hoeveel watt heeft je voeding? Sommige apparaten hebben stroom van 2 usbpoorten nodig. Check je apparaatbeheer eens of daar misschien vraagtekens staan. En kijk eens in je Bios of daar alle usbpoorten op Enabled staan. Het zijn een paar dingen die je kunt proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Bedankt voor je berichtje. De PC bezit 4 usb poorten 2 voor en 2 achter.In apparatenbeheer staan geen vraagtekens als de hardware goed geinstalleerd is.Maar hoe kan ik kom ik er achter of een app meer voeding gebruikt,hoe bereken ik dat. De USB poorten staan enabled. Groeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Dat staat meestal vermeld in de handleiding van het usb apparaat. Maakt het iets uit of je het derde apparaat aansluit op een andere usb poort? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Als ik een derde app aansluit op een andere usb poort bevriest alles en moet rebooten,met die verstande dat hij de hardware niet meer kan vinden,dan alles verwijderen uit app-beheer en opnieuw installeren. Ik krijg het idee om een ander usb kaartje te installeren maar kan ik de bestaande poorten dan uitschakelen of een of ander. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Als je een pci kaartje koopt met usb aansluiting, dan blijven die andere gewoon bestaan. Je kunt ze wel nog uitschakelen in het Bios. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Bedankt voor de inlichtingen zodra ik het kaartje heb geinstalleerd laat ik het weten. Groetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen