anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik heb een beetje rond gekeken naar een ander modem/router voor ADSL en kom verschillende dingen tegen die in mijn prijsklasse liggen. SWEEX TRUST SMC E-Tech Welk merk heeft jullie voorkeur in dit geval (prijsklasse tot 80,-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik heb hier een sweex annex-b gevalletje, simpel maar doet wat hij moet doen, (overigens zelfde als annex-a alleen deze is voor isdn de andere voor anoloog) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 SMC 7404BRA router/modem perfect makkelijk in te stellen met printer server ingebouwd en firewall Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 ik heb zelf de E-tech RTVP03 die koste mij 38 euro en heb er helemaal nog geen probleempjes.. gewoon alles op automatisch ip/dns geven alle stekkers erin.. en gaan met de banaan.. :P hij is klein weegt niks en heeft net zoals alle andere gewoon een stroom nodig.. en je krijg een standaard 2m kabeltje bij (grijs) :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Ik heb nu bijna een jaar zo'n modem/router van e-tech. Afgelopen week is ie helaas kapot gegaan. Tenminste.... als router deed ie het nog wel, maar hij kreeg onmogelijk verbinding met het internet. Ook na een reset met het knopje aan de voorkant deed ie het nog niet. Gelukkig kon ik meteen een andere krijgen omdat ik het bij ons op het werk had gekocht. E-tech geeft wel 5 jaar garantie op die dingen, dus dat is op zich wel goed geregeld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen