anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 Tijdens opstarten computer draait de fan van de voeding niet en bromt de voeding, naar het opstarten werkt alles weer normaal. Ben ik toe aan een nieuwe voeding ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Tja dat lijkt het wel op maar voordat je een nieuwe voeding ga halen: misschien kan je je voeding schoonmaken door er hard in te blazen en zodoende de stof weg te halen, misschien komt die brom wel doordat je voedingsfan niet draait en die draait misschien niet vanwege dat je voeding daar smerig is. Hoe oud je is voeding trouwens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Hij is twee en half jaar oud maar ik denk dat ik het probleem heb gevonden had er een andere videokaart in gezet nu de oude er weer ingezet en het is weer goed maar de voeding was nog warm moet het nog uit testen als hij helemaal koud is trouwens bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen