anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 Ik ben in het bezit van een logitech cordless desktop waarvan de MX 700 deel uitmaakt. Op het moment dat ik de (laatste, oudste maakt niet uit) drivers installeer begint deze muis zijn eigen leven. Van tijd tot tijd reageert de muis totaal niet na het opstarten van WinXP. Na een reboot werkt alles gewoon goed. De standaard WinXP driver werkt prima, maar dan mis ik een beetje functionaliteit! Logitech adviseerde een clean install met de laatste mouseware, maar dat maakt geen verschil. Wellicht iemand anders die dit euvel heeft (gehad)? (en de oplossing weet? :D ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 USB drivers van je moederbord installeren en je ontvanger dichterbij zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Ontvanger staat op zo'n 25 cm van de muis, dat lijkt me dichtbij genoeg. Ook staat ie minimaal 20 cm van een ander apparaat dus dat is volgens het verhaaltje van Logitech goed. USB drivers zijn geinstalleerd. Iemand een beter idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 nieuwe batterijen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Om even uit te proberen: Verwijder je draadloze toetsenbord en sluit (tijdelijk) een standaard (bedraad) bordje aan. Kijk vervolgens of je muis nu werkt. Mogelijk wordt hij "gestoord" . Alles uiteraard met de recente drivers en mouseware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb precies het zelfde probleem gehad. Ik heb de usb drivers van mijn pc opnieuw geinstalleerd (plus een windows update hiervoor), daarna de laatste drivers van Logitech gedownload en geinstalleerd. Probleem opgelost. Ik heb ook nog de ontvanger verplaatst, hij staat nu onder mijn bureau. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen