anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Delen Geplaatst: 12 september 2004 Bij het benaderen van floppydrive wordt alleen "gekreun" vernomen. Nog een eventuele tip waar je waar iets kunt verrichten en dan bedoel ik dus geen harde klap met hamer :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Kabels goed aangelsoten? Al in DOS geprobeerd? Als ie in DOS ook niet doet, dan is het jammer, daar gaat je dure floppydisk (grinnik) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Inderdaad, zoals Johnny ook al zegt een gigantische investering: € 9.00 o.a bij MyCom voor een nieuwe Sony. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 [quote:1bf8aa3554="gerardb"]Inderdaad, zoals Johnny ook al zegt een gigantische investering: € 9.00 o.a bij MyCom voor een nieuwe Sony.[/quote:1bf8aa3554] € 7,50 lukt ook wel. Doet het inmiddels weer. Vraag is natuurlijk hoelang. Ik heb een en ander los gehad en vervolgens even voor een gevulde duikfles van een v.d. buren gehouden. [kraan beetje open]. Er kwamen wat stofflokjes uit maar of het dat was weet ik niet. Ik heb ook een en ander gewoon wat bewogen. Vindt het altijd leuk om zoiets te proberen. Weggoooien kan altijd nog. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen