anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Delen Geplaatst: 10 september 2004 Hallo medeforummers, Vandaag probeerde ik enveloppen te printen met Word XP en mijn printer, de all in one HP PSC 2410. Dit ging echter mis. De enveloppen hebben een vrij vreemde hoogte/breedte, dus moest ik een aangepaste hoogte/breedte opgeven bij het papierformaat. Dit had ik gedaan, maar zodra ik ging printen liepen de evenloppen vast en gaf de printer aan dat er een verkeerd formaat enveloppe in de printer zat. Vervolgens draaide ik dus de hoogte en de breedte om bij de pagina-instelling van Word, maar ook dat werkte niet. Wat nu? De envelopen zitten btw wel goed in de printer, wat dit heb ik gedaan volgens de bijgeleverde handleiding van de printer. Alvast bedankt voor de reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Heb je de maat van de enveloppen wel in cm opgegeven? Soms komt het adres dan nog niet op de juiste plaats maar dan is het even een kwestie van uitproberen. Ik stoei meestal met geknipte envelopjes (van de juiste maat). Gewoon maken van een A4'tje. Is handiger en goedkoper dan enveloppen verprutsen. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Zelf heb ik ook de HP psc 2410 all in one hier komt het, dirigent starten dan instellingen/afdrukinstellingen/printerinstellingen/papier/kwaliteit dan formaat is: daar staan de formaten van enveloppen etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 Een uur aan de lijn gehangen met HP, maar ook dit heeft niet geholpen. Op de één of andere manier lukt het gewoon niet. Elke keer de melding: papier komt niet overeen met opgegeven formaat terwijl alles goed staat ingesteld. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen