anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Delen Geplaatst: 3 september 2004 mijn compaq presario 700 laptop hij begint erg traag te worden dus nodig een nieuwe ramm geheugen dingetje erbij plaatsen.. maar welke?? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 [quote:583c93342a="ThaOdie"]mijn compaq presario 700 laptop hij begint erg traag te worden dus nodig een nieuwe ramm geheugen dingetje erbij plaatsen.. maar welke?? :roll:[/quote:583c93342a] MEt everest kijken wat voor FSB en geheugensloten je hebt. als 700 duidt om MHz gok ik op SDRAM Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 neej 1600+ amd 128 ramm en xp zit er nu in wil 256 erbij hebben.. waar vint je dat ding dan?? :roll: en als je goed leest dan staat er duidelijk LAPTOP dus geen gewoone pc.. SO Ramm ofiets dergelijks toch.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 SO-DIMM Maar dat zegt nog niet alles over snelheid en type. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 ik heb het maar open gemaakt en wordt er niet echt weizer van dit staater op de ramm ding.. hynix 212A HY57V281620HCLT-H Korea :-? kan dit erbij.. [url]http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=1036&SS_ID=747&S_ID=412[/url] [url]http://www.challengecomputers.nl/shop.asp?id=18543&pop=true[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 [quote:fbcb4565a0="ThaOdie"]ik heb het maar open gemaakt en wordt er niet echt weizer van dit staater op de ramm ding.. hynix 212A HY57V281620HCLT-H Korea :-? kan dit erbij.. [url]http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=1036&SS_ID=747&S_ID=412[/url] [url]http://www.challengecomputers.nl/shop.asp?id=18543&pop=true[/url][/quote:fbcb4565a0] Dat ding vind je door het in google in te typen. MAar dat heb ik bij deze al gedaan. http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3 Je hebt dacht ik SO-DIMM in SDRAM en DDR. Maar in de tijd van een 1600+ had je al DDR. je zult het toch moeten bekijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 http://www.memoryx.net/pc6-14039.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2004 :-? het punt is nou hij staat om de haverklap stil zwart beeld niks doet het en zelfs halverwege system restore loopt ie vast.. scannen op spyware ook printen indem.. (ik haat die compaq's) dus moet ie weer naar een reparateur.. of komt het door SP2?? verder hijackthis log is schoon daar ligt het niet aan.. dus nog even wachten met het kopen van de ramm.. PS: damn kan je alleen compaq geheugen kopen voor t ding?? $89 is te eel kan je zelfs een 512 voor kopen.. :evil: er gaat gewoon een corsair in als het niet lukt dan maar helaas verkopen.. :-? kortom zelf zelf je pc inelkaar dan weet je wat je hebt compaq is een groot probleem.. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2004 het probleem lijkt verholpen.. (bitdefender online scan) na deze via hijackthis verwijderd te hebben komen de hele paginas uit mijn printer rollen dus dat lijkt nu eindelijk verholpen.. 8) :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2004 nou het blijkt nog duidelijk wel een probleem te zijn iets downloaden dan is t ook weer black out.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2004 mm, format C:\? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2004 [quote:847d9b108f="Johnny321"]mm, format C:\?[/quote:847d9b108f] gaat zo lekker is een kt compaq daar krijg je geen windhoos bij.. :x weer 40 pleuro betalen om die stinkzooi te latenwerken.. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 je kan tog formatte en dan de restore cd erin gooie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 neej luister die restore cd heeft een totale geheugen gebruik van 2,6MB geloof ik dus ken never nooit een heel windhoos op staan van 2 GB groote.. :lol: dus ik mot maar ergens een installatie cd van iemand lenen of downloaden die er zelf een heeft gemaakt.. :-? tis dat het mij pa's pc is anders had ik er lang linux op gezet gewoon.. mijn mentor zegt het zelf en ik kan het niet beter omschrijven.. WINDOWS IS EEN GROOT VIRUS MET EEN HANDLEIDING.. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 waarom heeft altijd iedereen zo'n commentaar op microsoft, maar draaien het allemaal wel zelf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 *zucht* dat komt omdat er meer problemen zijn en microsoft alleen maar lekupdates geeft en als ik mijn eigen pc heb.. staat er linux op.. ik denk dat het probleem eerder een hardware probleempje is de vennetje draaid niet.. nogal loogisch dat ie warm wordt.. :-? hoe kan ik dat nu weer goed doen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 sorry dat ik deze weer omhoog gooi.. maar tiz memtest loopt en heeft al 8,2 miljoen fouten gevonden.. dus moet er nou een nieuwe in?? [b:3787151e93]256MB 144pin PC133 SDRAM SODIMM.[/b:3787151e93] welke raden jullie aan?? niet de normale compaq ding dat vin ik te duur.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Ben bang dat ik dat dus juist WEL moet aanraden 8) Een aantal merkPC's en laptops lusten alleen maar 1 bepaald soort geheugen ( heb hier een IBM staan en daar geldt dat dus ook voor :evil: ) Dus krompakgeheugen kopen, dan weet je in ieder geval dat t werkt suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Er zijn ook merken die geheugen speciaal voor compaq verkopen. Meen dat dane-elec dat deed. Maar ga gewoon naar de winkel, en maak goede afspraken over ruilen of terugbrengen. Geheugen is heel kritisch, dus daar horen ze niet moeilijk over te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 [quote="gerben"]Er zijn ook merken die geheugen speciaal voor compaq verkopen. Meen dat dane-elec dat deed. Maar ga gewoon naar de winkel, en maak goede afspraken over ruilen of terugbrengen. Geheugen is heel kritisch, dus daar horen ze niet moeilijk over te doen.[/quote eens : goede afspraken maken . Jaren geleden had ik een compaq armada company notebook. Toen is het geheugen uitgebreid met Kingston SO-Dimm. Dit merkl doet het vaak bij oudere compaq's Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen