anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Delen Geplaatst: 2 september 2004 Ik heb zojuist een Sweex webcam 100k gekocht maar krijg hem niet geinstalleerd onder XP. Heb uiteraard eerst volgens de handleiding de software geinstalleerd van CDrom. Dan zou er ooit het verzoek moeten komen: Sluit nu de cam aan op de USB poort. Maar deze vraag verschijnt niet. Later cam aangesloten, maar PC ziet hem niet. Andere USBpoort geprobeerd, geen resultaat. Ergens las ik dat je dan eventueel via MSN een camera zou kunnen installeren, maar dat lukt ook niet. Wie o wie heeft dezelfde cam wel aan de praat onder XP en vooral hoe... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Heb je al wqel andere USB apparatuur draaien? Anders staan in je bios de USB poorten misschien uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Ja hoor... usb poorten werken prima. Printer, joystick, digicam-snoertje... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Als die install niet draait vanaf CD kun je misschien de driver op de site van de camfabrikant downloaden. http://www.sweex.com/product.asp?dlId=71 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Helaas.... dat heb ik ook al geprobeerd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Helpdesk Sweex geprobeert? Weet niet of ze er een hebben , maar nooit geschoten is altijd mis :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Ik heb al een email gestuurd. Wellicht ook nog even bellen zo, maar kost weer 50 cent per minuut... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Ik w8 net als jij in spanning af :P Als t jou lukt beschrijf t dan ff , voor de volgende sweex gebruiker Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Zit ie op een hub aangesloten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 [quote:b10315a24a="Ochem@n"]Zit ie op een hub aangesloten?[/quote:b10315a24a] dit zou best het probleem kunnen zijn. of Is het USB 2.0 en heb je ook USB 2.0 poorten ? of DOA Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 Zit niet op HUB en is geen USB 2.0 sorry, maar wat is DOA? Dead on arrival? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 Klopt BTW heb je de cam al op een andere PC getest? En dan geen driver instaleren maar bij apparaatbeheer kijken of de driver via internet op te halen is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 je moet na de installatie van de drivers meestal wel eerst opnieuw opstarten en dan pas hoort de emelding te komen.... (zo is het tenminste bij mijn creative webcam en ik dacht ook bij mijn oude philips) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 Na veel gezever: DOA Teruggeweest naar shop. Eerst gaf verkoper aan... opnieuw XP installeren. Daar ben ik dus niet ingetrap. Verkoper wilde "mij wel even laten zien hoe het moest". Kreeg het dus ook niet voor elkaar. Naar huis gegaan met Logitech Quickcam en binnen 5 min draaide het apparaat. En ben nu zeer blij ermee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2004 [quote:be47f7c512="spokje"]Eerst gaf verkoper aan... opnieuw XP installeren. Daar ben ik dus niet ingetrap.[/quote:be47f7c512]Gatver wat een sukkel die verkoper om zo'n belachelijke tip te geven. Misselijkmakend.... Van mij mag je de naam van die winkel hier wel bekend maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen