anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 Geachte lezer, Mijn usb flash disk werkt op iedere pc behalve de mijne. Mijn OS is windows home edition SP1. Hardware wordt gevonden maar niet de software. Volgens de beschrijving heb ik geen driver nodig. Er wordt een extra station aangemaakt (harddisk) in mijn geval zal dat een "H" moeten worden. Dus vraag ik me af wat er mis is. USB poorten zijn allemaal ok mvrg Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 Om welke USB flash drive gaat het precies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 Staat geen merk vermeld. Enige opschrift is Microsoft office (64 Mb) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2004 Waarschijnlijk herkent Windows hem wel, alleen moet je de drive nog een letter toekennen die nog niet gebruikt wordt. Je moet het volgende eens proberen (Ik heb een Engelse versie, dus moet je eventueel onderstaande vertalen naar het Nederlands) Start - Control Panel - Performance & Maintenance - Administrative Tools - Computer Management - Disk Management. Selecteer de USB drive en rechtsklik. In het menu selecteer Change Driveletter & Paths... en ken de drive een letter toe. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen