anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Hallo, Kent iemand het volgende probleem?: Sinds een dag zoekt mijn A drive om de zoveel tijd naar een floppy disk. Nu heb ik deze drive gisteren wel gebruikt om een Word document ervan af te halen. Echter nu blijft de A drive steeds laden zonder dat er een floppy disk in zit. Soms lijkt het erop dat ie dit doet zodra ik een programma vanaf de harde schijf (bijv. Mediaplayer). Echt vreemd. Ik heb echt geen flauw idee waar dit aan kan liggen maar vervelend is het wel. Alvast bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 kan zijn dat er een snelkoppeling naar je a schijf in je documenten zit(start ->documenten) om deze snelkoppelingen te wissen: start -> instellingen -> taakbalk en menu start klik dan op de tab menu start en kies knop aan passen en klik op het volgende scherm op wissen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Verwijder de items uit 'onlangs geopend (xp)' of alle items in C:\Windows\Recent of C:\Windows\Pif Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 [quote:8c623301fc="Johnny321"]Verwijder de items uit 'onlangs geopend (xp)' of alle items in C:\Windows\Recent of C:\Windows\Pif[/quote:8c623301fc] En daarvoor heb je MRU Blaster Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 [quote:94c6e9c8ab="antrix"][quote:94c6e9c8ab="Johnny321"]Verwijder de items uit 'onlangs geopend (xp)' of alle items in C:\Windows\Recent of C:\Windows\Pif[/quote:94c6e9c8ab] En daarvoor heb je MRU Blaster[/quote:94c6e9c8ab]dan krijg je nóg meer software op de pc... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 [quote:cceaaa38f9="Johnny321"][quote:cceaaa38f9="antrix"][quote:cceaaa38f9="Johnny321"]Verwijder de items uit 'onlangs geopend (xp)' of alle items in C:\Windows\Recent of C:\Windows\Pif[/quote:cceaaa38f9] En daarvoor heb je MRU Blaster[/quote:cceaaa38f9]dan krijg je nóg meer software op de pc...[/quote:cceaaa38f9] Maar wel goeie software :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 Het probleem is opgelost! :D Het bleek inderdaad in de MRU's te zitten. Ik het programma CrapCleaner gedraaid en de compu zoekt nu niet meer naar een floppy. Hartelijk dank voor jullie reacties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen