anoniem Geplaatst: 28 augustus 2004 Delen Geplaatst: 28 augustus 2004 Grootste gedeelte van een oude comp. in een andere kast gezet. Mobo Abit KD7 en voeding (die het samen altijd prima deden). Andere oudere videokaart erop ( Diamond Viper 770 meen ik). Stekkertjes Hd -let, power-on ed. juist aangsloten. Alle fans gaan draaien, maar verder gebeurd er niets. Als ik het geheugen verwijder klinkt er hard een piep, hetzelfde gebeurd als ik de videokaart eruit haal. Scherm blijft melden: no signal input... Lampjes op het toetsenbord gaan wel af en toe aan ( num en caps) De lampjes op het mobo branden ook. De lampjes van de CD speler en de floppy branden weer niet. Mi. is alles goed aangesloten ( heb het vaker gedaan met succes :-) ) Enig idee waar en wat er mis is ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Oorspronkelijke video-kaart proberen. Wellicht helpt het je nvram leeg te maken. Is vaak mbv. een jumpertje effe wisselen te doen (zie mobo-manual). My 2 cents. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2004 Kom in het bios met de oude videokaart. Alleen worden er nu geen hardware harddisks herkend... terwijl alle stekkers en kabels goed zitten... Ga de HD's even testen op een andere comp. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen