anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Ik heb een tijdje geleden op een PC Sale de stylecam snap digitale camera gekocht. Ik heb er echter een probleem mee: hij wil de foto's en avi filmpjes niet downloaden. Ik heb alles geinstalleerd zoals dat in de handleiding staat: drivers installen, opnieuw opstarten en dan de camera aansluiten. Windows 2k herkent de nieuwe hardware maar het programmaatje om de foto's te downloaden word niet gestart. Ik heb hem ook op een andere W2k pc getest en daar doet hij het wel. Weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Als Win 2000 de camera herkent , verschijnt er dan in Deze Computer een icoon met " verwisselbare schijf"oid? In dat geval kwestie van map openen en knippen en plakken in een map naar keuze Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Nee dat verschijnt niet ook niet het gebruikelijke 'My Camera'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 USB enabled? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Bedoel je of het via usb werkt ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Nee ik ga ervan uit dat de camera vie USB kabel aangesloten is , maar heb je je USB poorten aanstaan , maw draaien er andere externe devices wel via USB ? BTW als ik mijn camera aansluit ziet w2k nooit een camera maar een extraschijf onder "deze computer " Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Ik bedoel dat de driver die xtra drive naar 'My Camera' hernoemt. Ik zou trouwens niet eens weten hoe je een usb poort uit zet. Bovendien kan windows de camera toch niet herkennen als de usb poorten uitstaan en dat doet ie wel!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Kun je t progje wel vanaf je cd starten? Het lijktme dat er op de een of andere manier iets tijdens de instalatie niet goed is gegaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Die nieuwe drivers staan natuurlijk niet op een cd :-?. En de cd ben ik kwijt dus dat kan ik niet proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 heb net gegoogled maar daar kreeg ik alleen n driver voor Win98 :cry: Ik ga nog maar eens met wat maatjes in conclaaf, maar ikkan je zo niet verder helpen Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 Help kan niemand me helpen :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen