anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Acer P1 120Mhz 64Mb met Win98SE en nieuwe PCI modem Nog geen progs geïnstalleerd. Tijdens inbellen blijft modem hangen en loopt Windows vast. Diagnostische gegevens van de modem zijn goed op Com3. Apparaat beheer - Poorten = LPT1 - Com1 - Com2 Bios PCI/IRQ settings op "Auto" Ps. Geen idee of in deze PC ooit een modem heeft gezeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Om welk modem gaat het hier precies? :roll: Nieuwe modems kunnen wel problemen geven in oudere PC's. Ik neem aan dat er nu een 56-K V.92 modem in zit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Beste Praatpaal, Het is inderdaad een 56kbps V.92 modem van Sweex. Na jouw reactie te hebben gelezen, heb ik de beschrijving erbij gehaald en ja hoor, geschikt voor min. P2 Raar dat de software zonder problemen wordt geïnstalleerd en dat Windows ook geen problemen heeft. Heb jij voor mij misschien een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 kan er geen extern modem op Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Plextor, misschien wel, maar ik heb er geen om dat uit te proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 [quote:d9e2110c0f="rc.wynandts"]Heb jij voor mij misschien een oplossing?[/quote:d9e2110c0f] Ik ben bang dat er geen oplossing is om dat modem aan de praat te krijgen. Je zou moeten kijken of je ergens een tweede hands modem op de kop kan tikken, een wat oudere (tragere) Of je kan kijken of je van iemand een externe modem kan lenen, misschien dat een externe 56K het wel doet, al betwijfel ik het. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen