anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Als je een nieuwe ethernetkaart in je PCI-slot plaatst, moet deze dan geboot worden na installatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Opnieuw opgestart? (reboot) Niet als je tenminste XP gebruikt.. Erg onduidelijke vraag hoor nou ja onder XP iig niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 reageer ook maar niet, 't is gewoon huiswerk voor 'm, zie z'n post history maar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 wel geinig zo je huiswerk doen.... :cry: trouwens... wie zet er nou een pci kaart in zijn pc terwijl de comp aanstaat.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 [quote:9e5a6bee13="sander16v"]wel geinig zo je huiswerk doen.... :cry: trouwens... wie zet er nou een pci kaart in zijn pc terwijl de comp aanstaat..[/quote:9e5a6bee13]de vraag is een beetje onduidelijk inderdaad. kan ook zijn dat hij bedoeld de installatie van de software/drivers van het netwerkkaartje, dan moet de pc meestal opnieuw opgestart worden :P shit........ik heb nou zeker antwoord gegeven? :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 of het moederbord van zijn leraar opgeblazen :lol: :lol: trouwens, kijkende naar andere vragen van TS... als hij deze vraag niet wist, vraag ik me af hoe hij zijn opleiding wilt afronden.. de andere vragen zijn een stuk professioneler Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen