anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 hallo... ik ga binnenkort mijn systeem upgraden naar: amd 64 3500+ msi neo2 platinum 1024 mb dual channel kingston ramm (ik had al een xfx 6800 GT) is de performance van die raptor echt zoveel dat het nut heeft die extra 100 euro erbij te lappen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Het is de enige serial-ata schijf die op 10.000 toeren draait. Hij is echt een heel stuk rapper. Ik zou het de moeite wel waard vinden. Ik neem er denk ik zelf ook één als ik een ander systeem ga bouwen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 :D :D Zelf heb ik er 3, waarvan de 36 Gb schijven in Raid 0 lopen......loopt als een speer, en zelfs met HD tach zit in gem. op een doorvoer van +/- 80MB. als backup heb ik nog een WD Raptor 79 GB lopen, en een Maxtor 120 GB...beide dus ook SATA. Tja, als je voor snelheid gaat, dan zou ik er de 100 euro meer voor over hebben, wat ik dus ook gedaan heb. Met deze config, krijg ik nog nouwelijks het inlaatlogo van XP te zien, daar het systeem veels te snel opboot, maar wie wil dit niet hebben h'e....... :P :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Ik heb de 36Gb, en draait perfect. Zelfs de geluidsproductie valt nog mee voor een 10000-toeren schijf :) Heb hem al bijna weer een jaar :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen