anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Mijn medion camera wordt niet herkend door mijn comp. Aangesloten op usb, driver erin, alhoewel ik zie er weinig van terug, alleen een uninstall button. Probleem oplosser windows xp doorgelopen. Alles er een keer afgehaald, toen er weer op. Camera staat aan op usb. Usb poorten werken correct. Kortom ik weet het niet meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 NB het is een nieuwe laptop en een medion camera van 2003. Mijn muis werkt wel op alle drie de usb poorten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 @ria43 : welkom op dit forum trouwens. Zie je de camera wel in "device manager"? Wat staat daarbij? een geel uitroep tekentje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Waar moet ik kijken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Uit m'n hoofd (zit niet achter een Xp machine: vanuit explorer rechter muisknop op mijn computer, eigenschappen. En daar het tabje hardware beheer (of zoiets in het nederlands) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 bij usb staat onbekend apparaat als ik de camera inschakel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 verder geen gele uitroeptekens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Heb je de software geinstalleerd die bij de camera mee kwam? Dit lijkt mee een typisch gevalletje van geen driver geladen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Ja echt hoor, van de CD en een keer van de Medion site. Alles weer er af toen er weer op. Dat idee heb ik ook, maar NU? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Hier finden Sie alle aktuellen Treiber und Updates, Anleitungen und FAQs. Downloads Medion AG Treiber Software Win 2000/Win 98SE/Win ME/Win XP Bereitstellungsdatum 14.05.2004 Bisherige Downloads 1277 Treiber Software der MD 2998 Digital Camera. Hinweis: Zum Entpacken der heruntergeladenen Dateien klicken Sie bitte auf die Schaltfläche "Extract". Die Dateien werden in den unter "Folder" angegebenen Ordner entpackt. Wenn dieser Ordner nicht vorhanden ist, wird er erstellt. Wichtig:! Für eventuellen Datenverlust sowie Fehler an Hard- oder Software, die aufgrund der Ausführung des Updates auftreten, übernimmt die Medion AG keinerlei Haftung. Dies erkennt der Kunde bei Ausführung des Updates an. [size: 751.68 KBytes , ca. 2 min / ISDN] Download Hier heb ik hem vandaan!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Wordt die camera nu wel nog gezien als Mass Storage Device, m.a.w. wordt het geheugenkaartje van de camera als een 'Removable Disk' getoond in je Windows Explorer (bestandsbeheer)? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen