anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik heb verschillende pcmcia netwerkkaartjes (wireless) geprobrobeerd maar ieder kaartje geeft hetzelfde probleem, de laptop wil niet meer opstarten. Ik ga er dus vanuit dat dit niet aan de kaartjes ligt. Wie heeft de oplossing voor me? Groet, Jaap. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 En zonder kaartje start ie wel op? Staat er misschien in de BIOS ingesteld dat er vanaf LAN opgestart moet worden als eerste? Moet je kijken of je iets van boot devices ziet staan of boot order, iets in die trend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 zonder kaartje start alles perfect op. In de bios staat alles goed, eerst van de cd starten, als tweede van de HD, verder geen opties, boot van netwerk staat uit... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 [quote:76b7a01363="jriemens"]zonder kaartje start alles perfect op. In de bios staat alles goed, eerst van de cd starten, als tweede van de HD, verder geen opties, boot van netwerk staat uit...[/quote:76b7a01363] Zet starten vanaf HDD eens als eerste, er zijn cd-romspelers die via de pcmcia aangesloten worden en misschien ziet je laptop ieder willekeurig pcmcia-kaartje wel aan voor cd-rom??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Heb ik geprobeerd, hetzelfde resultaat. De laptop start niet op, het scherm blijft zwart. Zodra ik de kaart eruit trek gaat het booten verder, zit de kaart erin dan gebeurt er niets... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Meestal heb je 2 sloten vor : geeft ie ook de andere hetzelfde probleem ? Deze sloten zijn van type-i II of III dacht ik. Wat voor type slot heb je en wat voor type pcmia. Ze moeten wel vanhetzelfde zijn. Als het nog steeds fout gaat, dan laptop door leverancier laten nakijken, dan zijn je sloten brak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Ik heb er maar 1 slot op zitten, werkt ook prima, alleen het booten gaat niet als er een kaart inzit... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Misschien een bug in de BIOS firmware? Heb je de laatste BIOS update voor je laptop? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 goeie tip, ga ik proberen! Thanks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen