anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 ik kreeg het volgende probleem voor mijn neus: een harddisk met winxp onder ntfs is geformateerd. mogenlijk is er daarna winxp opnieuw opgezet, maar er stonden nog documenten en mail op. weet iemand een goed programma (het liefst gratis natuurlijk) om deze data terug te halen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Zoek is met google op 'Data recorvery' dan vindt je vanzelf wat moois.. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 [quote:e54de06f2d="sirono"]ik kreeg het volgende probleem voor mijn neus: een harddisk met winxp onder ntfs is geformateerd. mogenlijk is er daarna winxp opnieuw opgezet, maar er stonden nog documenten en mail op. [b:e54de06f2d]weet iemand een goed programma (het liefst gratis natuurlijk) om deze data terug te halen?[/quote:e54de06f2d][/b:e54de06f2d] Nou het lijkt mij onmogelijk om met een gratis (free-shareware) progje de data terug tekrijgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen