anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 ik vinds het jammer dat je deze topic sluit ik, dacht dat een forum er was om dit soort problemen op te lossen, het enige wat ik heb gedaan is het probleem nogmaals onder de aandacht te vragen, aangezien het probleem er nog steeds is en misschien dat lezers m'n vraag over het hoofd hebben gezien! maar nogmaals ik vind het jammer dat jij een andere mening bent toegedaan! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Als je het er niet mee eens ben, stuur dan een PB in plaats van dit forum te vervuilen met een topic waar we niet veel mee aan kunnen. PB's zijn bedoeld om o.a. dit soort dingen op te lossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Waarom 4 topics hierover openen in 1 subforum..??? :-? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 en op slot (en een kruisje achter je naam) t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen