anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Hallo, Ik heb twee computers, als ik nou via MSN Messenger wil praten, via microfoon, gaat dat niet omdat mijn router het niet doorlaat. Ik moet dan mijn router van internet afhalen, en internet rechtstreeks aansluiten op een van de computers. Het probleem is dat ik op de andere computer geen internet verbinding heb. Hoe los ik dit op..? Router: Sitecom xDSL/Cable router 45 Mic: Trust Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2004 Je moet dan die poorten in je router open gooien. Als het goed is zijn dat, 5004 en 65535. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2004 :oops: << not a wizkid... Hoe doe ik dat :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Trapje omhoog :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Als je naar www.sitecom.nl gaat vind je daar de handleiding: http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=672 Even zoeken naar het openen van poorten en dan moet het lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Thanx double_v. Toen ik mijn router kocht zat er alleen een installatie-manual bij :-? Vandaar dat ik er niet uitkwam. Het leven kan soms zo simpel zijn :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 ik heb dit probleem ook al eens gehad. Het bleek dat je vaak te moeilijk zoekt, hij stond niet aangefinkt bij de geluidsinstellingen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen