anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Sinds mijn installatie van XP en de daarbij behorende software van Logitech voor mijn draadloze muis en keyboard, is mijn muisaanwijzer vaak zoek. Hij verdwijnt zowel in de rechterzijkant als de onderkant van het beeldscherm. Aan de linkerzijde en aan de bovenkant verdwijnt hij niet buiten beeld. Wat kan de oorzaak zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Misschien is je beeldscherm niet goed ingesteld zodat er informatie buiten beeld valt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Nee dat is juist correct ingesteld. Ook als ik via de beeldschermknoppen het scherm verklein en/of verschuif doet het probleem zich voor. Dus nogmaals: wie het weet mag het zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2004 Hallo Wat voor muismat gebruik je bij een gladde/glimmende muismat schiet bij mij ook de muisaanwijzer alle kanten op. probeer eens een stroeve muismat. greotjes Radlab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2004 De muismat is geen probleem, het is juist dat de pointer in het scherm rechts achter en onder verdwijnt bij het verplaatsen en juist niet aan de linker en bovenzijde. Voorheen heb ik hier nooit last van gehad, maar ik heb xp opnieuw moeten installeren en nu is het probleem ontstaan. graag een oplossing Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Ligt waarschijnlijk aan je scherm, heeft mijn vader ook. Je moet nieuw scherm kopen, wel duur :roll: :roll: :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Dat lijkt me echt onzin. Even een crash en na herinstallatie moet ik een nieuw scherm kopen??? Mooi niet. Laat je vader niets wijs maken. Daar ligt het echt niet aan. Het is een software probleem alleen weet ik nog staads niet welk. Maar ik kom er achter, hopelijk met jullie hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Heb je de nieuwste drivers voor je muis al gedownload bij Logitech? Misschien dat dat het probleem oplost. Mvgr. Bas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 kheb zelf ook logitech cordless toetsenbord, en ik zie mn muisaanwijzer niet als hij geen signaal heeft, dus probeer je signaal verzender is ergens anders neer te zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 mijn theorie: Muis zie je niet meer rechts en onderin, maar hij is zeer zeker aanwezig. als je goed kijkt zie je nog het pixel lijntje zitten van de muis. dit is normaal. mogelijk is het bij oudere windows versies zo dat de muis in beeld bleef als je helemaal naar rechts deed. maar nu is het zo dat de punter (de pixel) waarmee gericht word altijd in beeld blijft , of de cursor nu wel of niet in beeld is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 probeer eens een andere muis. Werkt het niet zonder de logitech software, dus met de windows drivers ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Misschien heeft de theorie van de X en de Y-as hier betrekking op..Kun je nergens instellen wat het bereik moet zijn van de X-as en van de Y-as? ik doe maar een gooi hoor... Mvrgrt.Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 ik draai op de zaak 2000pro met HP hardware. Mijn muis doet tzelfde en dat is geen cordless. Wat gebeurt er als je je poiter een andere vorm geeft ? Mijn aanwijzer heeft de standaard backslashvorm, maar als je die vorm verandert, valt de poiter dan aan de andere kant van t scherm ? Hier niet . Waar t aan ligt weet niemand hier :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 Hallo, Ik had hetzelfde probleem. Het probleem bij mij was dat de nvidia-driver van mijn grafische kaart niet goed stond ingesteld. De driver stond ingesteld op meer dan 1 beeldscherm. Nadat ik de instellingen gewijzigd had naar 1 beeldscherm was bij mij het probleem opgelost. Misschien heb je er wat aan. Gr. W. Tulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 Ik heb het ook, maar als ik de muis omhoog beweeg is hij er gewoon weer(zowel bij xp pro als xp home). Ik weet niet of dit bij jou ook het geval is maar ik denk dat het normaal is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen