anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Ik heb een goed werkende, maar oude harde schijf, een Seagate 6gb ingebouwd in een pc samen met een Maxtor 15 gb. Maxtor--> Primary Master Seagate--> Primary Slave Beide schijven worden door Bios correct herkend, ook worden ze beide door Windows correct weergegeven in device manager. Ik kan de Seagate echter niet benaderen met windows explorer. Formatteren van de schijf met Caldera heeft geen verandering gebracht. hoe kan ik deze schijf benaderbaar maken????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Heb je ze wel juist gepartitioneerd ? Indien je win9x hebt, moet je een fat32 partitie hebben...en zodanig geformateerd uiteraad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Ik heb Win2k pro op de c schijf;die Seagate komt uit een pc met Win98erop maar is geformatteerd met Caldera... ik neem aan dat partitionering daarbij intact blijft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Formatteer 'm eens vanuit Windows (start, uitvoeren, diskmgmt.msc). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Bedoel je caldera dos, of caldera linux ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Ik bedoel Cadera dos-util van web-site van Maxtor. Hij staat in diskmanagement als unallocated met een rood balletje met een witte streep..als een stop bord. Ik zie geen formatteer-optie in diskmgt.msc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Je zult waarschijnlijk eerst een primaire partitie moeten aanmaken... NTFS als je hem onder win2000 of hoger gaat gebruiken. Fat32 als je hem ook vanuit win9x wilt kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Probleem is opgelost..kan een slotje op Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen