anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Canon i560 Is het normaal dat je met de originele cartridge z'n 35 pagina's ( normaal en hoog resolutie papier door elkaar genomen) kunt printen? Ik heb al 2 kleuren die op de nominatie staan verwisseld te worden. Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik heb "nep" cartridges ad € 5,00 en die werken perfect! Idd is de verkoop van de printers een middel om geld met de cartridges te verdienen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 klopt. Volgens de test in C-T is de inkt van WeCare nog ietje beter als de originele. maar het viel mij op dat je met de originele inkt weinig kleuren afdrukken kunt maken. Ik zal binnekort op de pc beurs eens kijken wat ik daar kan halen aan inkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 [quote:60cc811be7="Ed01"]Is het normaal dat je met de originele cartridge z'n 35 pagina's ( normaal en hoog resolutie papier door elkaar genomen) kunt printen?[/quote:60cc811be7]Dat ligt er maar aan WAT en HOE groot je iets afdrukt. Als je een veld met zonnebloemen op A4 volledig formaat afdrukt, dan zal idd je gele kleur zo op zijn. Als je een normaal verslag met wat gekleurde plaatjes afdrukt, moet je een pagina of 2 a 300 kunnen halen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 In Beverwijk (zwarte markt). Daar kun je ze kopen ad € 5,00. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 [quote:13cccf8071="Henk Bakker"]In Beverwijk (zwarte markt). Daar kun je ze kopen ad € 5,00.[/quote:13cccf8071] Dank je, dan heb ik een richtprijs wat ze kosten. Beverwijk is te ver van Brabant 15 augustus pc discount Brabanthallen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 [quote:21c547f82e="Ed01"]15 augustus pc discount Brabanthallen.[/quote:21c547f82e] Ga er ook even kijken. Als de printer goedkoper is als de cardridges is er nog een optie: nieuwe printer halen en oude wegsodemieteren :P (doen ze bij kennis op het werk ook) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen