anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Hoi, (ja alweer een probleem :P) Nu gaat het over mijn scanner. Heb een scanner van het merk canon die als volgt heet: [b:c501e993a4]CanoScan 310[/b:c501e993a4]. Nou heb ik dus windows XP en kan ik geen drivers vinden voor deze scanner. Heb via Google gezocht en kan echt niks vinden. Weten jullie misschien hoe ik hem anders nog aan de praat kan krijgen? anders moet ik aan een nieuwe. Alvast weer bedankt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Ook ik heb een FB 310 van Canon, hij werkt perfect onder XP! Met: de driver van Windows 2000! Als je hem niet kunt vinden geef dan ff je mailadres door dan mail ik hem naar je! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 http://software.canon-europe.com/Scanners/Flatbed_Scanners/CanoScan_FB310452.asp ken je zo de windows 2000 drivers downloaden :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Bedankt voor de driver ik ga hem proberen (alhoewel ik hem waarschijnlijk al geprobeerd had, maar je weet nooit)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Nee, is niet gelukt die driver. Iemand anders een andere driver? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 probeer het eens met vuescan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Nee, ook waarschijnlijk lukt het niet bij deze scan. Zijn ook geen drivers op de site zelf te vinden voor XP. Denk dat ik aan een nieuwe moet dan. Of ik moet ander OS draaien maar ja... dat is ook weer zoiets.... Toch Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik heb hem werkend onder XP. Perfect, ik zal de driver naar je toe sturen, als ik even tijd heb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen