anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik wil het witte frontje van mijn cd-rom en het frontje van mijn a-drive overspuiten met een sneldrogende metaalkleurige spuitlak die geschikt is voor kunststof. Ik heb namelijk een nieuwe kast die metaalkleurig is. Is dit een goed idee of weet iemand anders iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Denk dat dat wel een goed idee is hoor, als je ze een ander kleurtje wil geven dan zal er tog geverft moeten worden ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 kijk heel voorzichtig of je het frontje los kan halen van de cdrom en diskettespeler voor al de diskettespeler wil niet altijd hiervoor meewerken asl dit lukt kan je het doen niet direct spuiten als het aan de apparatuur zit (verf kan naar binnen gaan, met alle gevolgen van dien) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Veel gemakkelijker voor je diskettestation: koop gewoon op de computerbeurs (HCC ?) een zilverkleurige floppydrive voor onder de € 15,- en je kunt er weer tegen aan zonder geknoei met die sprayverf als het frontje er moeilijk afgaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 en kijk of je het klepje eraf kan halen, ik heb weleens drives gezien ging hij helemaal stroef en slecht door de verf. En gewoon bij de pcboer heb je ze ook wel voor 10 euro denk ik :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Als je in de buurt een Mycom heb, daar kost een zilverkleurige floppydrive 9 euro anders voorzichtig overspuiten... Suc6! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen