anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 de titel zegt het al... ik wil 2 snelle maar niet herrie makende hardeschijven kopen. ik ga ze in een raid 0 opstelling draaien. welke hardeschijf kan ik dan het beste nemen? vooral de stilte is belangrijk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Bij mijn weten zijn seagate en samsung vrij stil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 weet je ook welke van die 2 sneller is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Nee. Maar het zijn beide geen snelheidsmonsters. Ook weer niet supertraag of zo. Seagate geeft tegenwoordig wel weer vijf jaar garantie. Misschien kun je wat preciezere info vinden op de HD benchmark database op tweakers.net. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 ik heb ook wel eens gehoord van harde schijven met liquid baring ofzow.. wat houdt dat precies in? en worden ze daar echt stiller van? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 ik zal persoonlijk voor de samsung gaan er zit bijna geen verschil in ze zijn allebei 8/512/7200 als ik het goed heb en samsung is een paar euri goedkoper en heeft een iets snellere leessnelheid als ik het goed heb.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 red dragon stuurde mij net in een pb dat iedere nieuwe hardeschijf liquid bearing heeft, dus is het dan zo dat ze eigenlijk allemaal ongeveer even stil zijn? zo ja dan ga ik namenlijk gewoon voor western digitall omdat ik daar zelf veel goede ervaringen mee heb en omdat die vaak ook als snelste getest worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 ik zou ook voor samsung gaan bij voorkeur een spinpoint... superstil en supersnel... goeie ervaringen mee! nota bene: vriend van mij heeft een vrij nieuwe seagate, hoor je heel de tijd "tik" als ie in/uit slaapstand gaat.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 ik heb juist alleen maar slechte verhalen gehoord over de samsung spinpoint... dat die heel traag was.. maar ik heb 2 western digital schijven gekocht :) ik heb in de winkel geluisterd welke ik stiller vond en voor mijn gevoel was dat de western digital Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen